Το περιβάλλον

Προστατεύουμε το Περιβάλλον

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, Οικολογική Συνείδηση και Ανακύκλωση

 

Κατά τη διάρκεια αυτής της θεματικής ενότητας, μιλήσαμε για την σπουδαιότητα του περιβάλλοντος. Τονίσαμε, ακόμη, την σημασία της ευαισθητοποίησης όλων των ανθρώπων απέναντι στο φυσικό μας περιβάλλον, συμμετέχοντας σε όμορφες και επιμορφωτικές δραστηριότητες.

Μέσα από το μάθημα της φιλαναγνωσίας και της επιμόρφωσης, μάθαμε ότι το περιβάλλον είναι πηγή ζωής για τους ανθρώπους, τα ζώα και τα φυτά. Προσφέρει πολλά καλά και είναι απαραίτητο σε όλους τους οργανισμούς.

Κανένας άλλος πλανήτης, δεν έχει τόσο ευνοϊκό κλίμα όσο η Γη, για αυτό και πρέπει να την προστατεύουμε και να την αγαπάμε για να έχουμε μια ζωή γεμάτη υγεία κι ευτυχία.

Με τη λέξη περιβάλλον, εννοούμε το γύρω κόσμο, δηλαδή τη φύση ολόκληρη με τη ξηρά, την ατμόσφαιρα, τη θάλασσα, τους ανθρώπους και τα έργα που έχουν φτιάξει.

Ως προς την μόλυνση του περιβάλλοντος, δυστυχώς, ο άνθρωπος έχει την μεγαλύτερη ευθύνη, εξαιτίας των βλαβερών δραστηριοτήτων του. Όπως, για παράδειγμα η λειτουργία μεγάλων εργοστασίων, η χρήση καυσίμων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η καύση ξύλου – δασών και η ρίψη απορριμμάτων και αποβλήτων σε εδάφη και ωκεανούς.

Με το πέρασμα των χρόνων τα προβλήματα του πλανήτη μας γίνονται όλο και χειρότερα, μερικά από αυτά να είναι η τρύπα του όζοντος, η ατμοσφαιρική ρύπανση, η ρύπανση των νερών, τα απόβλητα και η καταστροφή των δασών.

Για τη σωτήρια του πλανήτη μας θα πρέπει να ακολουθήσουμε τις εξής λύσεις, όπως τη χρήση επαναφορτιζόμενων μπαταριών και απορρυπαντικών φιλικών προς το περιβάλλον, την αποφυγή χρήσης πλαστικού και κατασκευασμάτων μιας χρήσεως, την χρήση ποδηλάτου και ηλεκτρικών αυτοκινήτων για μακρινές αποστάσεις, την καλλιέργεια φυτών και δέντρων, την ανάπτυξη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε πολλές γωνιές του πλανήτη και την ένταξη της ανακύκλωσης στην καθημερινότητά μας.

Με αυτό το τρόπο, τονίσαμε τη σπουδαιότητα των ανανεώσιμών πηγών ενέργειας, οι οποίες τροφοδοτούνται με ενέργεια από φυσικές διαδικασίες, με τέτοιο ρυθμό ώστε να θεωρούνται πρακτικά ανεξάντλητες και ικανές να υποκαταστήσουν πολλές από τις συμβατικές πηγές ενέργειας.

Αυτές είναι η Αιολική ενέργεια από τη δύναμη του ανέμου, η Ηλιακή ενέργεια από τις ακτίνες του ήλιου, η Γεωθερμική από τους υδρατμούς και τις υπόγειες πηγές νερού, η Υδροηλεκτρική ενέργεια από τα θαλάσσια κύματα και τις παλίρροιες και η ενέργεια της Βιομάζας.

Ακόμη, μιλήσαμε για την ανακύκλωση, η οποία είναι μία διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιούνται διάφορα υλικά ή οτιδήποτε αποτελεί γρήγορο αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και το οποίο στην μορφή που είναι δεν αποτελεί πλέον αγαθό για τον άνθρωπο. Στη διαδικασία αυτή, συνήθως, τα απορρίμματα μετατρέπονται σε πρώτες ύλες από τις οποίες παράγονται νέα προϊόντα. Επίσης, μάθαμε τα ανακυκλώσιμα υλικά όπως το γυαλί, το πλαστικό, το αλουμίνιο και το χαρτί.

Με αυτό το τρόπο, στο μάθημα των εικαστικών φτιάξαμε τον δικό μας κάδο ανακύκλωσης, το θερμοκήπιο και τους ήρωες του θεατρικού μας έργου. Στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, παρακολουθήσαμε μία ιστορία για την μόλυνση της θάλασσας.

Ακόμη, πραγματοποιήσαμε μαθήματα stemπειραμάτων, κατά τα οποία μάθαμε για τους φυσικούς ρύπους, όσο και το φιλτράρισμα των υδάτων.

Καταληκτικά, συμμετείχαμε σε όμορφες και διασκεδαστικές δραστηριότητες, όπως είναι τα μαθήματα lego, γυμναστικής και yoga.

εικόνα_Viber_2024-02-19_20-35-11-361.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-35-11-591.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-35-12-268.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-35-12-941.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-35-40-251.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-33-381.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-34-112.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-34-749.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-34-981.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-35-974.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-36-463.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-36-676.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-37-296.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-37-831.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-38-332.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-38-781.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-41-015.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-36-43-778.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-37-05-191.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-37-14-121.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-37-14-962.jpg εικόνα_Viber_2024-02-19_20-37-17-160.jpg εικόνα_Viber_2024-02-28_21-12-03-948.jpg εικόνα_Viber_2024-02-28_21-12-08-177.jpg εικόνα_Viber_2024-02-28_21-12-08-576.jpg εικόνα_Viber_2024-02-28_21-12-10-547.jpg εικόνα_Viber_2024-02-28_21-12-11-378.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-47-329.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-48-018.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-48-039.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-48-140.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-48-233.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-48-270.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-54-48-287.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-58-13-439.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-58-13-580.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-58-14-071.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-58-14-270.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-58-14-597.jpg εικόνα_Viber_2024-03-04_14-58-14-780.jpg

ΚΔΑΠ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

ΈΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

ΚΔΑΠ July 2020 for site small2Για τα παιδιά 5 - 12 ετών.  Στις ηλικίες αυτές η γνώση έρχεται μέσα από δράσεις-παιχνίδια. Διαθέτοντας όλα τα σύγχρονα μέσα, τα παιδιά θα απασχολούνται δημιουργικά χωρίς πίεση και άγχος.

Για μαθητές από Α' έως ΣΤ' Δημοτικού, διάβασμα  για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, σε ένα 2ωρο πρόγραμμα. Με την επίβλεψη δασκάλων μαθαίνουν να οργανώνουν και να αξιοποιούν το χρόνο τους. Επίσης με εκτενή χρήση υπολογιστών και διαθεματικής e-learning πλατφόρμας για αποτελεσματική και σύγχρονη εκπαίδευση.  Στη συνέχεια και αν το επιθυμούν, μπορούν να χαλαρώνουν με χορό, γυμναστική, πληροφορική και ρομποτική και άλλες δραστηριότητες ανάλογα με τις ομάδες που δημιουργούνται.  

Βασικοί άξονες των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι…

  • Η απαλλαγή των γονιών από το άγχος του διαβάσματος των παιδιών τους.
  • Η συνεργασία και η κοινωνικοποίηση των παιδιών.
  • Η άσκηση του γραπτού και του προφορικού λόγου.
  • Η άσκηση του σώματος με γυμναστική και χορό.
  • H ανάπτυξη καλλιτεχνικής  έκφρασης.

Στα ΚΔΑΠ των Εκπαιδευτηρίων Πλάτωνος  μπορούν να συμμετέχουν και παιδιά εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΪΕΣ για τις / τους δικαιούχους ΕΣΠΑ

Η ενημέρωση αυτή αφορά μόνο γονείς που είναι δικαιούχοι voucher ΕΣΠΑ.

Προς αποφυγή ταλαιπωρίας, φέτος, η αντιμετώπιση όσον αφορά την προτεραιότητα εγγραφής στο ΚΔΑΠ είναι η ακόλουθη:

  1. Παιδιά που έχουν μικρότερο αδελφό/αδελφή στο νηπιαγωγείο ή στον παιδικό μας σταθμό.
  2. Παιδιά που παρακολουθούν μαθήματα Αγγλικών στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Πλάτωνος
  3. Παιδιά που ήταν εγγεγραμμένα στο ΚΔΑΠ τη σχολική περίοδο 21-22 και συνεχίζουν
  4. Παιδιά που είναι εγγεγραμμένα την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο και συνεχίζουν τη περίοδο 22-23.


Για ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις και για αποφυγή συνωστισμού και ταλαιπωρίας, από φέτος δεχόμαστε e-mail στο ειδικά διαμορφωμένο e-mail espa@platonos.gr με θέμα ΕΣΠΑ και με επισύναψη του voucher και ως κείμενο την τάξη που θα φοιτήσει το παιδί το Σεπτέμβριο (για να γίνει η κατανομή τμημάτων στη ρομποτική) και 2 τηλέφωνα επικοινωνίας. Αν δεν υπάρχουν τα στοιχεία αυτά, δεν θα είναι δυνατή η κατανομή στη σωστή κατηγορία. To e-mail πρέπει να αποσταλεί όσο πιο σύντομα γίνεται γιατί θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βάσει ώρας αποστολής. Οπωσδήποτε πρέπει να το έχουμε παραλάβει πριν τις 07:00 το πρωί της 31/08/22. Μέχρι τις 7:30 θα σας έχουμε απαντήσει για την παραλαβή του e-mail σας.

Για τις περιπτώσεις που δεν έχουν αποσταλεί e-mails θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βάσει ώρας προσκόμισης του voucher.

Επίσης την Τετάρτη 31/08/22 από τις 10:00 μέχρι τη 13:00 μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.